Dålig uppdatering...

... förlåt för den jätte dåliga uppdateringen på sistone

Första april- For till stan. Min kusin kom också med :D Köpte en hupaari och en topp :) Första gången på jätte länge jag köpt några nya kläder alls :P Tidigare på dagen så hade vi varit till bokhandeln, och jag hittade en bok jag sökt super länge, så hittade jag den där. Men den var jätte dyr, så jag bästemde att vi skulle gå på stan en stund till och har jag pengar kvar efter att vi varit till alla butiker vi skulle så går vi tillbaka dit och köper den. Ja sen då vi kommer tillbaka så var det stängt... -.-' Jag skulle köpa en rycktsten åt Leroy, men när vi kom till caballo hade de stängt:( Min kusin kom hem till oss och jag tycket ialafall att vi hade det trevlig x'D :D :D

Igår- Jag och min kusin for till stallet. Vi red i terräng, hon på Leroy jag på Maja, en robust finnhäst dam :D Gick helt bra :D Maja hade iallafall fart :P Så en gång så var det något som var superläskigt så hon hopadde till, men inte mer än så.

Idag- Var vi också istallet, försökte rida lite dressyr på planen, men den var knölig, lite frusen( vi kom ganska tidigt till stallet) och så var det översvämning :P Så försökte vi också rida i en av hagarna, men där var det för mycket snö. Så vi for in till stallet och bytte utrustning, vi bestämde oss för att köra. Hade lte problem med att få selen, visste inte riktigt hur bröstan skulle sitta, för jag är "van" med att det ska vara en såndär y-brösta. Så var ena säkerhets remmen annorlunda också :P Men fick nog på både selen och kärran xD Sen vägen vi körde på var jätte dålig, blev nog mest skritt. Leroy blev lite het efter att han fått trava, gammal tarvhäst som han är :P Fotade hästarna lite också, laddar kanske upp några sen :P

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0