En helt vanlig dag

Minns inte så mycket av skolan idag... På håltimmen for vi iallafall till s-market och köpte glass. På finska hade vi en timme utbildning, nämligen vi fick sitta ute och göra några papper. Riktigt trevlig finska timme :P

Har varit till stallet idag. Red drygt en halvtimme, men det gick inte såå bra. Leroy var ganska tittig när det var blåsigt, så var han påväg hem flera ånger också xD Har försökt tänka på det jag lärt mig på Nina kursen, skulle verkligen vilja fara fler gånger. Men då det inte är så bara... Som vanligt när ma är på kurs och sånt, funkar allting jätte bra när man är med läraren/instruktören. Men sen när man prövar på hemma plan fungerar ingenting som det ska xD

Har just sett på desperate houswives :) Så såg jag på facebook att Quiberon* har tagit hem segern i seinäjoki idag :D Inte för att det spelar så stor roll för mig, men det är roligt när det går bra för hästar man känner :D

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0