Filmning :)

Fick leta fram vinterkläderna idag :P Har nämligen varit på årets första åk tur :P För er som inte vet har jag en aprilia sr :) For till Hannas, vi (Hanna, jag och Ben) vi skulle filma till ett media projekt. När vi filmat klart hos Hanna så for vi till berby, där jag har min häst. Så filmade vi lite där också. Så körde vi en stund. Först ute var jag och Ben, så fick Hanna filma lite frå marken. Vi hade en två personer kärra, men finns det hjärterum så fins stjärterum, så for vi på en tur alla tre. Hanna fick nog sitta obekvämast. Vi filmade också lite bakifrån, men eftersom det sprättade stenar vågade vi inte filma så mycket, ifall det skulle sprätta en sten på linsen. Tror att Leroy tyckte att det var riktigt kul att få använda sina muskler riktigt ordentligt, men samtidigt verkade han irriterad över att han inte orkade springa så hårt. Fastän vi bara var ett par kilometer och mest bara joggtempo, och lite skritt, blev han riktigt svettig.

Så har vi varit på tesses café och ätit. Nu borde jag läsa på ett prov (som jag inte helst vet när jag ska ha). Missade ett i torsdags. Ska försöka få skriva det onsdag.

//:Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0