Härlig fredag :D

Det har varit en bra da idag :)
Först skolan då förståss... Modde första timmen, lite mindre kul. Sen biologi, vi så nästan hala timmen en film om bakterier å parasiter, smått äckligt, fast ändå inte xD Sen matte, gick igenom proven och räknande lite. Fick 9- i provet :) Sen håltimme, först skriva ansökan om att slippa med på ett studiebesök till Umeå, sen till smarket, sen sitta i solen den sista tiden :D De två sista timarna har jag husa, provkök - enskillt. Fick laga en köttfärs rätt, lagade köttfärslimpa, mos och ungsmorröter :) Tycket själv att det var gott :) Sen till efterätt hallon med kinuski sås, länge sen jag åt det senast.

For till stallet efter skolan. Rycktade länge, som vanligt. Märkte att Leroy har en lös sko...  Bestämde mig för att rida i grimma i dag, satte nog tränset ovanpå ut i fall att. Men hela färden red jag i bara grimma. Det gick jätte bra. Ibörjan testade om han skulle få göra som han ville då vi hade grimman, men efter det gick det bra. Ja ända tills vi svängde hem, för då var det bråttom - tog en stund at få stopp på honom xD Hittade en jätte härlig ridväg idag :D :D :D Sen när jag rycktat Leroy så övade vi på bugningen. Det gick helt bra :)

Nu är jag hemma, har just ätit hamburgare, gott :) Så ska jag läsa "Ljudet av ditt hjärta" och äta godis - fredags mys :P :) Kan bara säga en sak, lyckad dag :D

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0