Körning

Skoldagen gick gansk snabbt idag. Skrev kemiprovet idag, det gick inte alls bra :S Men igår hade jag en sådan dag då det helt enkelt inte gick att lära sig någonting alls. På håltimmen var jag ock köpte lösglas med brownie bitar i, super gott :D Kände mig nog lite fånig när jag åt glass idethär vädret x'D

For till stallet efter skolan. Kände inte alls för att rida, så jag for och körde istället. Leroy är inte mera lika pigg som han brukar vara när vi far och kör. Nyhetensbehag gar väl börjat gå ur. På hemvägentog vi nogra riktigt ordentliga spurtar, så tror nog att han gillar att springa snabbt. Vi var ca 3, 4 km och körde. Vill verkligen ha egen örutrustning sen när vi flyttar honom till betet. Men körutrustning är ganska dyra. Selen jag titta på kostar ca 400€ (40000 kr), men jag har hittat en riktigt billig kärra, hoppas hon som satt ut annonsen svara på mitt e-mail Den kärran skulle kost bara 140€ (1400 kr).

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0