Löslongering

Trög dag i skolan, som vanligt -.-' For till stallet efter skolan. Hovslagaren fixade Leroys bakhovar. Han tyckte att framhovarna var i bra skick så han skulle fixa dem om några veckor först. Kände verkligen inte för att rida idag. Tänkte longera men hittade inte longerlinan någonstans. Så det blev löslongering. Det gick inte sådär jätte bra. Hde lite för stor hage, borde ha spärrat av ett hörn så skull det ha funkat bättre. Efteråt tränade vi på The Porcupine Game. Han flyttade bakdelen jätte fint. Men han förstod inte riktigt vad jag ville nr jag försökte flytta framdelen, han ryggade mest bara. Ryggningen övade vi inte alls på så att han inte skulle få för sig att det var det jag menade då jag försökte flytta framdelen. Så tränade jag lite på bugningen - utan godis! Gick relativt bra. Måste sluta träna med godis för han blir för fokuserad på godiset så han glömmer bort sin kropp helt och hållet och nästan ramlar omkull.

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0