Oj, oj, oj...

Har massor med saker som jag borde göra, läsa på prov, tvätta akvari pumpen, städa skåpen... Men det finns så mycket annat jag helldre skulle göra, tex fara till stallet, läsa klart dendär boken jag köpte sist vi var till stan... Vet inte helst om de hinner föra mig till stallet, ja visst skulle jag kunna cyckla om det inte var 27 km till stallet - en väg!
Ja förrästen, grattis mamma och moster på 35 års dagen! Ska ha lite kalas här idag då, moster, medfamilj, morbror, med familj, mammas en kusin och mormor ska komma, tror jag :p

Jätte dåligt att vi inte fått provlistorna :S kommer att missa ett prov på trosdagen, så nu vet jag inte när det lönar sig att ta det, för eller efter..? Nåjaa, det kanske inte helst finns något prov att skriva för, om jag känner fysik/kemi läraren rätt. Det har hänt sig att han gjrt provet rasten före provtimmen. Så brukar han göra svåra prov, och dessutom vara försenad :P Men han har snälla skalor istället, så det jämnar ut sig :)

Men nu ska jag börja göra någonting, allting är bättre än att vara på datorn!

Ja, som ni kanske märkt har jag ändrat lite färger, grönt istället för blått. Tycker att den blå var lite vintrig. Men av någon anledning så är det fortfarande blått om man klickar på inläggen. Men orkar inte krångla med det nu....

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0