Provläsning... suck -.-'

Har knappt hunnit läsa något alls, fastän jag ite gjort så mycket annat. Meen jag läser så långsamt. Så samma sak varje gång, "jag bord ha läst läxorna bättre" och "jag borde börja läsa på prov några dagar tidigare" <- så tänker jag för varje prov när jag sitter kvällen före och präntar in. Men otroligt nog får jag 8,9 fastän jag knappt läser något, fastän det känns som om jag inte kann någonting. Men jag kan säga er, det går inte alls bättre fastän jag råpluggar flera dagar på förhand... Ska nog skärmpa mig... (någon gång, men inte idag :P)
Det går väl nog bra :)
"Det är en hårfin skillnand mellan optimistisk tänkande och idioti"
//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0