Slö dag :P

Har inte gjort någontingalls idag :P Jo jag har läst lite, håller på att lsa "När jag hör din röst". Så har jag satt in lite ny musik på telefonen, men fick in kanptt hälften av det jag ville. Ett problem var att minneskortet började bli fullt, minneskortet är löjligt litet rymmer drygt 100 låtar -.-' så ett annat problem var att vissa låtar var fel format, de sista problemt var att datorn inte kunde flytta vissa flir, eller nåt sånt. Är man tekniskt obegåvad sä är man :P
Annars har jag bara varit på datorn. :P Min dator har varit super seg ida, eller ja, är det fortfarande.
Nu tittar jag på ponnyakuten och efter det ska jag börja gå och sova, ska upp tidigt imrn :)

Igår kväll var jag barnvakt, det gick bra :P
LITE flummigt inlägg :P

//:Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0