TråkigtLiv.nu

Ja för tillfället är det ganska tråkigt. Provläsning för fulla muggar! Inte för att själva provläsningen är jobbig, utan det att det finns massor med andra intressanta böcker som jag mycket heldre skulle vilja läsa :P Så vill jag ju nog få bra i proven, så jag sätter nog en hel kväll på provläsningen :P Har inte varit i stallet sedan lördags, snart börjar jag nog klättra på väggarna om det inte blir ändring på saken... Dessutom har jag haft huvudvärk mer eller mindre sedan igår efter lunch... På tal om igår, så hade vi poweclub, min lillasyster kom :P Så det blev inget. Hoppas det kommer fler nästa gång :)
Flummigt inlägg, men det är min blogg så jag kan skriva nästan vad jag vill :) Har lovat mig själv att sätta mer bilder hit. Har trott att det beror på att jag inte orkar ladda upp den, men problemt är igentlligen att jag fotar så lite :P Men när jag väl börjar fota, fotar jag massor. Så då man tittar igenom bilderna på kameran så är man nöjd med några bilder, men sen när men flyttar över dem till datorn så finns det inga bra :P
Oj huhu för det här inlägget x'D
//:Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0