Vingla på stan...

Tråkigt, tråkigt, trååkigt :( Eller ja... Igår i skolan var gansk ok dag. For till stallet efter skolan, det duggregnade - blä! Red lite dressyr, eller igetligen blev det bara till kaos ridning! Men hade känt på mig det med detsamma då jag kom till stallet att idag skulle ridningen bli ett fiasko. Var för trött och ofokuserad. Så smittade det av sig på hästen... Sen när jag väntade på att pappa skulle hämte mig så lekte jag liti med Lotti, eller igentlligen heter den inte det, men jag klar henne för det iallafall :P Så det gick helt bra, gjorde lite framsteg :) Så smittade hennes glädje av sig på mig, så då gick det ännu bättre :) Lotti är så snäll häst, lite flummig bara, men hon menar inte illa. Hon är så okmplicerad också. Jag påstår inte att hon är någon lätt häst! För det är hon verkligen inte!

Men idag var den ingetliga tråk dagen. Först springa omkring på stan i flea timmar och söka skor, när jag väl hittade några jag gillade så var de obekväma :( Sen sprang vi omkring och sökte massor med saker åt småsyskonen. Skulle inte ha följt med om jag skulle ha vetet att vi skulle handla åt dem också... Trodde bara att vi skulle till mosters. Köpte också en bok jag har sökt länge :)
Vi for till mosters efter att vi vinglat på satn. Läste mest bara, men det var ganska svårt att koncentrera sig med massa barn som springer omkring och skriker xD Nåjaa, någon hade roligt iallafall :) Sen så bjöd moster och hennes man på mat, super gott! Så var vi ganska länge där. For typ 9..?

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0