Läroplikt avklarad :D

Dagen började med stress :P Men vi kom för en gångs skull i tid ^^ Iår hade de vårfesten på lokalen eftersom de renoverar i skolan. Niornas föräldrar var också bjudna.
Jag hade på mig konfirmationsklänningen, men det har blivit lite för liten så hade jag en knallrosa "duk" på axlarna. Det var en riktigt lyckad vårfest, massor av musik :) Jag fick stipendie för att jag var den på klassen som höjt medeltalet mest. Men då vet jag inte riktigt vad de jämfört med..? Så fick jag papper på att jag varit vänelev så fick jag en ros för det också. Efteråt så fick vi bakelse och jaffa. Sen så tog vi några foton med klassen.
Var riktigt nöjd med mitt betyg, i läs ämnen på periodbetyget fick jag 9 å i läs ämnen på avgångsbetyget fick jag 8.9, hade typ 8.7 om man räknade med alla, la inte de på minnet eftersom de andra ämnerna inte har så stor betydelse.
Så nu är läropilkten avklarad :)

På kvällen for jag till Hannas, Kulla, Robin, Clara och Ben kom också dit. Först så tittade vi på Hannas hästar. Sen for vi till finnholm, alla förutom jag och Ben simmade. När vi kom tillbaka så grillade vi broiler och åt det och lite annat vi hade med oss :) Så hade vi det allment mysigt en stund. Vi for hem ganska tidigt, typ halvtolv. Trodde att jag skulle frysaihjäl på vägen hem, körde vespa så...

Btw så har jag ätit årets första jordgubbar. Så har jag fått fyra rosor, en av lärarna(?(för att jah varit vänelev)) en av mamma&pappa, en av farmor och en av Kulla, han gav åt alla i shakki, tror jag :P :D

Ett super flummigt inlägg, men klocka är ju trots allt kvar före ett och jag sovit jätte dåligt nu flera nätter eftersom jag varit så förkyld och förstört dyngsrytmen de dagarna jag var hemma. Så det får vara lite flummigt då...

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0