Tisdag -> Tisdag

Det har varit jätte dålig uppdatering, har inte skrivit alls på en vecka :S Men när det lämnar en dag för länge så lämnar det väldigt länge eftersom man har massor man bode skriva om...

Tisdag- Vi for till umeå.
Onsdag- Vi var i umeå. Var till umeå universitet och tittade på bio medecin (väldigt dålig svenska, jag vet) där tog vi DNA ur kiwi. Sen var vi och tittade på något med fysik, fick leka med ett optisk mikroskåp. Jag tyckte att det liknade mest ett dåligt data spel :P
Sen var vi på stan, efter det var vi på fortet. De var ganska kul. Sen var vi ännu en liten stund på stan.
Torsdag- Skolka, skolka, skolka! :P Okej det gjorde jag nästan bara, vi fick lov att vara lediga halva dagen eftersom vi kom hem så sent på natten. Men jag slapp inte till skolan så jag var ledig. Läste och åt en massa godis
Fredag- Vi var på Wör-tv och gjorde klart media projektet, blev inte alls bra men vi gav upp då :P Efter skolan for jag på morbrors kalas :P När vi kom hem kom min kusin till oss. Vi tittade på film och åt glass. Vi hade det riktigt trevligt. Hon sovde över hos oss också.
Lördag- Jag och kusinen for till stallet. Vi red en liten stund. Hon red Maija och jag red Leroy.
Söndag- For till stallet och red en stund.
Måndag- Var till stallet efter skolan. Övade på kort trav :P Gick helt bra.
Tisdag- "Skolkade" de två sista timmarna och for till stan med Kajsa å Clara. Vi hade det riktigt trevilgt och det var så himla skönt att slippa skolan!

Så har jag gått och blivit sjuk, ska vara hemma imrn eftersom vi inte gör något vettigt i skolan dehär sista dagarna...

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0