Trav :)

Var på travet i vasa igår. Var med nordic trotting team, som hade Yoga Hornline i start. Min kusin kom också med och hjälpte till. Men till lite nytta var vi nog, först fick jag hämta en hink och sen fick vi fylla den med vatten x'D Så höllv Frida sälskap då vi var och år mockarutor och sen när hon skrittade av Yoga. Vi var och tittade i travbussarna och så fotade vi både på uppvärmnigen och sen när det var det riktiga loppet.  Så lekte vi lite paparazzi, vi ville fota en häst som hade en sopkvart som nosgrimma, eller så såg det ut iallafall :P Min kusin fick den stora äran att fota, hennes kamera var mer diskret :P Fr den som är nyfiken så kom Yoga femte, fastän kusken var sjuk (ja det inverkar om kusken är sjuk, försök nu sjäv vara fokuserad när du är sjuk, inte det lättaste).

Köpte lite saker åt Leroy, en blå repgrimma, en pad till sadeln och ett gult schabrak, var jätte fin gul färg :) Nu har jag bara två saker på "behöver" listan: Ett nytt bett och benlindor. De hade nog benlindor, men de var förkorta, de längre var slut. Men vill ha listan har nog inget slut :P Dan "mobbade" mig för att jag köpt så "mycket", men sen efter en stund så kom han från travbussen och nog hade det fastnat saker i händerna på honom också :P Han köpte en förbygel, med eldflammor och en öronhuva med dödskallar på åt den en nya hästen, Yen. Frida tyckte inte alls att dödskalle luvan var fin så hon for och bytte den mot en med eldflammor på. Kanske de ska köpa en röd "silatyyny" (har inte en aning vad det heter på svenska) men ja idsa inte säga något åt dem, för förra gången så övertalade jag(och Frida xD men det var jag som hittade den) Danne att han skulle köpa den jätte fina förbygeln åt Yoga. Btw så hade hon den på tävlingen igår :)

yg jp
Yoga Hornline & Jouni Polso

yg jp
Yoga Hornline & Jouni Polso

yg jp
Yoga Hornline & Jouni Polso

Bara för att jag inte satt namnet på dehär bilderna betyder det inte att ni får kopiera/använda dem! Alltså man får INTE ta bilderna!

Annars fölet jag skrev om i förra inlägget har dött.. :'(

//: Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0